
1. ბილეთის გაუქმება და თანხის დაბრუნება შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ გაუქმების მოთხოვნა მიღებულია გამგზავრებამდე არანაკლებ 48 საათით ადრე. ამ შემთხვევაში იგზავნება ბილეთის სრული ღირებულება.
1.2. თუ გაუქმების მოთხოვნა წარმოდგენილია გამგზავრებამდე 48 საათზე ნაკლებ დროში, თანხის დაბრუნება არ ხორციელდება, ხოლო ბილეთი ითვლება გამოყენებულად, მიუხედავად ფაქტობრივი მგზავრობის განხორციელებისა.
1.3. თანხის დაბრუნება ხდება იმავე საგადახდო არხით, რომლითაც ბილეთი იქნა შეძენილი.
1.4. ბილეთის შეცვლა (თარიღის/მარშრუტის გადატანა) არ არის დაშვებული, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც გამგზავრება გაუქმდა გადამზიდის ან ავტოსადგურის საქმიან პასუხისმგებლობიდან გამომდინარე.